Mijn Rotary Youth Exchange - Reisverslagen van Anne Homan - WaarBenJij.nu Mijn Rotary Youth Exchange - Reisverslagen van Anne Homan - WaarBenJij.nu

Mijn Rotary Youth Exchange

Ik doe mee aan de Rotary Youth Exchange 2014/2015!
Voor een jaar ga ik naar Argentinië om de echte cultuurshock te beleven!
Ik ga jullie op de hoogte houden van mijn ervaringen in dit prachtige land,

Mucho amor,
Anne
♡♡♡♡♡♡

Recente Reisverslagen:

09 Juni 2015

Engels kamp en Cande bezoeken

29 April 2015

Dagelijkse schoolroutine

10 Maart 2015

Vakantie met familie

15 Januari 2015

Vakantie en nieuw gastgezin

16 December 2014

Mijn trip naar Patagonia!!
Anne

Hallo en welkom op mijn blog! Via de Rotary ga ik op een youth exchange naar Argentinië!! Ik kom daar in 3 gastgezinnen en ik ga naar school. Dit wordt voor mij een geweldig jaar en ik hoop dat jullie met plezier mijn verhalen lezen! Buena lectura! Saludos desde Argentina! Anne ♡♡♡♡♡

Actief sinds 06 April 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 12292

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2014 - 22 Augustus 2015

Mijn Rotary Youth Exchange

Landen bezocht: