Voorbereidingen - Reisverslag uit Venhuizen, Nederland van Anne Homan - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Venhuizen, Nederland van Anne Homan - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Anne Homan

Blijf op de hoogte en volg Anne

10 April 2014 | Nederland, Venhuizen

Hola lezers!

Op deze site zullen jullie mijn avontuur in Argentinië kunnen volgen.
Ik ga mijn belevenissen en ondervindingen hier posten om jullie op de hoogte te houden van mijn Exchange Year.
Op dit moment ben ik druk bezig met de voorbereidingen, zoals visum, presentatie, verzekeringen, inentingen enzovoort.
Voor de lezers die nog niet wat het RYE programma inhoud: Het is een organisatie die jongeren van mijn leeftijd (17) een kans geeft om een jaar naar het buitenland te gaan om te leren van de cultuur en om zelfstandiger te worden. Ik kon kiezen tussen heel veel landen, zoals Canada, USA, Chili, Brazilië, India, Mexico, Taiwan, Ecuador, Afrika, Indonesië, Nieuw-Zeeland, Australië en Argentinië. Ik ging in de eerste plaats voor Canada en de USA, maar ben in Argentinië geplaatst. Uiteindelijk ben ik hier heel blij mee en dit is vooral omdat ik nu de kans krijg om Spaans te leren en omdat de cultuur heel anders is dan hier in Nederland.
Ik hoop dat ik binnenkort mijn diploma kan ondertekenen en daarna eindelijk aan mijn avontuur kan beginnen.

Mucho amor,
Anne ♡

  • 18 Augustus 2014 - 14:29

    Cees De Graaf:

    Lieve Anne,

    Wij wensen je vanuit hier een prachtig leerzaam jaar toe in het verre Argentina.
    Don't cry for us als achterblijvers.

    Gre en Cees de Graaf.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Hallo en welkom op mijn blog! Via de Rotary ga ik op een youth exchange naar Argentinië!! Ik kom daar in 3 gastgezinnen en ik ga naar school. Dit wordt voor mij een geweldig jaar en ik hoop dat jullie met plezier mijn verhalen lezen! Buena lectura! Saludos desde Argentina! Anne ♡♡♡♡♡

Actief sinds 06 April 2014
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 12300

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2014 - 22 Augustus 2015

Mijn Rotary Youth Exchange

Landen bezocht: