Buenos Aires en despedida - Reisverslag uit San Justo, Argentinië van Anne Homan - WaarBenJij.nu Buenos Aires en despedida - Reisverslag uit San Justo, Argentinië van Anne Homan - WaarBenJij.nu

Buenos Aires en despedida

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

08 November 2014 | Argentinië, San Justo

Hola,
Afgelopen week ben ik met het 3e leerjaar van mijn school naar Buenos Aires geweest voor 4 dagen! We gingen met de bus (ongeveer 7 uur) en hebben geslapen in een hotel. We hebben alle bezienswaardigheden van de stad bekeken en heel vel toeristische dingen gedaan. Ook heel veel kerken bezocht omdat we een katholieke school zijn, wat iets minder was maar vaak waren de kerken onwijs mooi dus het was evengoed leuk. Zaterdag rond 5 uur 's ochtends terug gekomen in San Justo en die dag veel geslapen door de lange reis. Die avond met vrienden (met 7 mensen in 1 auto) rondjes gereden in San Justo. Dit is heel normaal en doen heel veel mensen in het weekend. Is heel erg gezellig met z'n alle in de auto met muziek en drinken en eten. Deze week heel veel gedaan aan het voorbereiden van de despedida die deze vrijdag plaatsvond. Omdat het bijna het einde van het jaar is (ongeveer nog 1 maand} word er altijd een feest georganiseerd door de leerlingen van leerjaar 4 voor leerjaar 5. Ik zit in leerjaar 4 en we hebben dus veel moeten voorbereiden omdat het een heel groot feest is. We hebben heel veel geld moeten inzamelen en hebben hiervoor verschillende dingen gedaan. Dinsdag weer een rotary meeting bij mijn club met presentatie van de outbounds die in januari op exchange gaan. Was erg leuk om naar te luisteren omdat ik precies weet hoe hun zich voelen! Donderdag de verjaardag van een vriendin en daar gegeten met de vrienden en vrijdag de dag van de despedida! De hele dag voorbereidingen getroffen en de hele locatie klaar gemaakt en in de avond een geweldige ervaring gehad. Eerst moesten we al het eten serveren voor de familie van alle leerlingen in leerjaar 5 en daarna begon het feest voor de jongeren wat echt een groot gekkenhuis was. Het zit hier echt in iedereens bloed lijkt wel, haha! Over 3 weken ga ik op mijn eerste trip met rotary naar het zuiden van Argentinië met alle andere exchange studenten waar ik heel veel in in heb :) Als ik terugkom wissel ik voor de eerste keer van gastgezin.
Anne

  • 14 November 2014 - 23:03

    Anno En Marga:

    Lieve Anne,

    Terwijl jij je despedida had waren wij onderweg naar je ouders, waar we het weekend hebben gelogeerd. Zo te lezen heb jij een heel gezellig weekend gehad - wij ook. Wij hebben je even gedag gezegd op de prachtige foto die bij jullie thuis aan de muur hangt.
    Wel raar om daar te zijn zonder dat jij er bent - we hebben je natuurlijk gemist. Maar we weten dat je bezig bent aan een waardevol avontuur en hopen dat je een hele mooie tijd hebt in Argentinie.

    We gaan je blog lezen en meegenieten van wat je allemaal beleefd.
    Heel veel plezier en een dikke zoen van ons.
    Anno en Marga.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Hallo en welkom op mijn blog! Via de Rotary ga ik op een youth exchange naar Argentinië!! Ik kom daar in 3 gastgezinnen en ik ga naar school. Dit wordt voor mij een geweldig jaar en ik hoop dat jullie met plezier mijn verhalen lezen! Buena lectura! Saludos desde Argentina! Anne ♡♡♡♡♡

Actief sinds 06 April 2014
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 12285

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2014 - 22 Augustus 2015

Mijn Rotary Youth Exchange

Landen bezocht: